Dodací podmínky
Akce na dopravu platí na veškeré zboží nad 30 000 Kč!
Doprava akce/zdarma
Doprava akce/zdarma platí při zakoupení konkrétního zboží s označením doprava akce/zdarma a nebo při nákupu nad určitou částku (akce, apod.).
Zboží Vám bude dodáno v námi určený den dodání. V případě, že zákazníkovi nevyhovuje námi určeny datum a čas, doprava bude hrazena zákazníkem. Zboží rozvážíme mezi 6:00-22:00. Doprava zahrnuje pouze výdej z auta.
Řidič Vám pomůže vyložit zboží z auta, ale jelikož jezdí sám, nemůže Vám pomoci s výnosem do domu. Zboží není dodáváno za první uzamykatelné dveře.
Na území ČR: Obsahuje-li objednávka položku označenou DOPRAVA ZDARMA, pak v těchto případech hradí dopravní náklady celé objednávky na území ČR dodavatel.
Veškeré dopravní náklady mimo území ČR hradí odběratel a kalkulují se zvlášť dle dohody s odběratelem.
Dodací lhůty
U každého zboží je napsaná dostupnost - "SKLADEM - OVĚŘIT" nebo "na objednávku". V případě dostupnosti "SKLADEM - OVĚŘIT" je nutné si ověřit skladovou dostupnost. Vždy sdělujeme dostupnost na
konkrétní den. V případě objednání zboží je Vám dostupnost potvrzena v emailu.
Pokud je Vámi objednané zboží skladem, expedujeme ho zpravidla do dvou pracovních dnů od přijetí objednávky (jedná se o zboží s menším objemem), či přijetí zálohy nebo celé platby na náš účet.
V případě, že je zboží většího objemu (válendy, skříně, postele, obývací stěny, apod.) doba dodání záleží na naplánované trase.
Vyobrazený termín dodání u zboží má informativní charakter dle zkušeností dodání konkrétním výrobcem k nám na sklad. S tím, že termín dodání na náš sklad se může prodloužit až na 10 týdnů od úhrady zálohy objednávajícím na náš účet. Po přijetí zboží na sklad, plánujeme dopravu k objednávajícímu.
Dodací lhůta zboží na objednávku se počítá ode dne přijetí platby či zálohy na náš účet.
O stavu objednávky jste vždy informováni telefonicky , sms či emailem.
Platba zálohy
Je-li zboží skladem, ale celková výše kupní ceny přesáhne částku 2 000,- Kč, požadujeme zaslání zálohy v zaokrouhlené výši cca 20% z kupní ceny zboží pro jeho rezervaci a přípravu k odeslání.
Pokud je zboží na objednávku, požadujeme zálohu v zaokrouhlené výši cca 20% z celkové kupní ceny zboží pro objednání.
Po přijetí zálohy je objednávka považována za závaznou.
Záloha je splatná do 14-ti dnů od objednání. Pokud nebude záloha v tomto termínu zaplacena a kupující si nedomluví jiný termín platby, bude objednávka automaticky stornována.
K platbě zálohy budete vyzváni emailem po přijetí objednávky, kde obdržíte veškeré potřebné údaje k platbě. Věnujte prosím pozornost při zadání, abychom dokázali Vaši platbu správně identifikovat.
Připsání na účet může trvat 1-2 pracovní dny, v případě zaslání složenkou až týden.
Způsoby platby
Platba v hotovosti či platební kartou přímo na prodejně
Zboží zaplatíte v hotovosti nebo Vaší platební kartou přímo na naší pobočce v Ústí nad Labem. Přijímáme platební karty s označením:
Platba dobírkou
Zboží zaplatíte při převzetí zboží od přepravce na Vaši udané adrese doručení.
Platba bankovním převodem
Možnost platby bankovním převodem z účtu jakékoliv banky na účet prodejce vedeného u ČSOB. Jakmile budou peníze připsány na náš účet, začneme objednávku ihned zpracovávat.
K platbě budete vyzváni emailem po přijetí objednávky, kde obdržíte veškeré potřebné údaje k platbě. Věnujte prosím pozornost při zadání, abychom dokázali Vaši platbu správně identifikovat.
Připsání na účet může trvat 1-2 pracovní dny, v případě zaslání složenkou až týden.
Splátkový prodej
Na eshopu i na naši prodejně máte možnost sjednání splátkového úvěru od společností Cofidis nebo Home Credit. Více o splátkovém prodeji najdete v sekci Nákup na splátky.
Montáž zboží
U zboží doporučujeme odbornou montáž. Po předchozí domluvě je možné, že Vám zboží smontujeme na prodejně za příplatek 15% z kupní ceny zboží.
Montujeme zboží o menším objemu (konferenční stolky, komody, apod.). Smontované zboží dodáváme pouze naším vozem nebo si zboží můžete osobně odebrat na prodejně.
Montáž u zákazníka neprovádíme!
Transport zboží
Většina našeho zboží (s výjimkou sedacích souprav a pohovek) je prakticky balena v plochých krabicích, proto je jeho převoz velmi snadný.
Pokud ale zboží sami přepravovat nechcete, nebo se Vám do vašeho auta nevejde, rádi Vám za poplatek s odvozem zakoupeného nábytku pomůžeme.
Přepravní společnosti
Zboží dodáváme prostřednictvím PPL, společností Toptrans či vozem B-MARK.
Pokud jde o objednávku většího rozsahu či o zboží větších parametrů, snažíme se naplánovat cestu vozem B-MARK, kdy je zaručena kvalitní přeprava.
Pokud je adresa doručení mimo plánované trasy, můžeme zaslat zboží přepravní společností Toptrans. Drobné zboží( do 30 kg, do 120 cm) pak zasíláme PPL.
Přepravce bude upřesněn po přijetí objednávky.
Na Slovensko zasíláme výhradně službou Toptrans.
Charakteristika přepravních možností
Osobní odběr - Zboží si vyzvednete po dohodě na prodejně. Vždy je lepší mít s sebou vytisknutou objednávku pro rychlejší vyřízení.
BMARK doprava - kvalitní přeprava - zboží se nepřekládá z auto na auto, ale jede přímo z prodejny k Vám.
Řidič Vám pomůže vyložit zboží z auta, ale jelikož jezdí sám, nemůže Vám pomoci s výnosem do domu. Zboží není dodáváno za první uzamykatelné dveře. Nezvládne to z fyzických ani časových důvodů, je tedy nutné zajistit si případnou pomoc s výnosem.
Při přepravě naším vozem Vás budeme předem informovat o bližším termínu a den před dodáním Vám upřesníme čas. Pokud by jste měli ten den nějaké časové omezení je zapotřebí nás o tom co nejdříve informovat, jinak počítáme s tím, že můžete převzít celý den bez omezení (6-22h).
Při přebírání zboží si prosím zkontrolujte správný počet krabic vč. jejich označní. Křehké zboží - sklo nebo zrcadlo se musí kontrolovat ihned při převzetí. Doklad EET (při doplatku zboží) je zaslán následující pracovní den na email.
Při přebírání zboží s křehkým obsahem (zrcadlo, sklo nebo keramika) žádáme od zákazníka zkontrolavat zboží hned při převzetí u řidiče. Pokud není tak učiněno nemůžeme zaručit následné kladné vyřízení reklamace. Děkujeme za pochopení.
Spediční společností TOPTRANS - Přeprava s možným rizikem poškození - zboží je překládáno na depech společnosti, proto je nutné vždy zásilku při převzetí řádně zkontrolovat!
Společnost Toptrans nabízí služby navíc za příplatky - viz. níže. Pokud nemáme cestu Vaším směrem, nebo požadujete-li příplatkovou službu, využíváme proto tuto přepravní společnost.
Balné:
Na zásilky, které je nutné dobalovat pro minimalizaci možného poškození, připočítáváme balné dle náročnosti zabalení.
Ceníky dopravy a podmínky přepravců
Při převzetí od řidiče PPL řádně zkontrolujte neporušenost obalu zásilky. Pokud je obal neporušen, ještě ten den zásilku zkontrolujte také uvnitř. V případě nejen křehkého zboží se může stát, že i když není viditelné zevní poškození, uvnitř zásilka poškozena být může.
Pokud poškození zjistíte, neprodleně, avšak nejpozději do 3 pracovních dnů od doručení zásilky máte možnost na dodatečnou reklamaci přepravy (více informací na tel. 606-663-404 nebo na emailu info@b-mark.cz).
Dodatečná reklamace je uznávána za předpokladu, že reklamující osoba předloží zásilku v tom stavu, v jakém byla doručena, tedy včetně vnějšího i vnitřího obalu. V případě, že tyto podmínky splněny nejsou, reklamace nemusí být uznána a bohužel ani my poté neneseme za poškození zodpovědnost.
PPL služba vás informuje SMS zprávou před dodáním na vámi uvedenou adresu. Pokud vás řídič nezastihne tak zboží bude uložené do nejbližšího depa PPL po dobu 7 dnů od uložení. Stane se-li, že si i tak zboží nevyzvednete PPL ho pošle zpět na naší adresu. Tím riskujete poškození zboží a opětovnou platbu dopravy.
Více informací na stránkách PPL - ppl.cz
Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů a zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci, který udělá zápis do přepravního listu.
Přepravce je povinnen sečkat na Vaši řádnou kontrolu. Až po Vašem odsouhlasení přepravce odjíždí. V případě shledání porušení obalu nebo zboží nemusí kupující zásilku od přepravce převzít a s řidičem je nutné zapsat poškození do dodacího listu. Podpisem dodacího listu, bez zápisu o poškození, kupující stvrzuje, že zásilka obsahující zboží byla neporušena.
Na pozdější reklamaci přepravce nebude brát zřetel!
Bohužel občas dochází k poškození zásilky během přepravy, a toto je jediná možnost, jak kvalitu přepravy reklamovat.
S každou zásilkou obdrží zákazník daňový doklad (fakturu).
Podmínky při osobním vyzvednutí
Pokud vyzvedáváte zboží osobně na základě zaplacené zálohy, je NUTNÉ vždy mít s sebou vytištěnou objednávku, případně doklad, kterým jste hradil zálohu či celou částku. Předejdeme tak dohadům, či případně chybě ve výdeji zboží.
Dodávané zboží zůstává až do úplněho zaplacení kupní ceny ve vlastnictví prodávajícího, a to ve smyslu platných ustanovení § 443 - 446 obch. z., resp. § 601 obch. z.
Na jakékoliv dotazy ohledně dodacích a platebních podmínek nás kontaktujte:
- e-mailem info@b-mark.cz
- nebo telefonicky: 606 663 404, 606 663 412
B-Mark Vám nabízí vždy i něco navíc:
Transport zboží
Bezplatné parkování
Splátkový prodej
Možnosti úvěru
- Výše úvěru od 2 000,- do 100 000,- kč
- Přímá platba od 0 % ceny zboží
- Délka úvěru od 6 do 50 měsíců
- Volitelná výše měsíční splátky
- Více zboží na jednu smlouvu
- Možnost pojištění splátek
Potřebné doklady
- Platný občanský průkaz
- Druhý doklad totožnosti - (řidičský průkaz, cestovní pas, rodný list, zbrojní průkaz, karta zdravotní pojištovny)
- V případě potřeby si vyhrazujeme právo vyžádat další dokumenty
Nabízíme prodej na splátky prostřednictvím
Více informací Vám rádi poskytnou naši prodejci na místě splátkového prodeje.